Translate

środa, 16 maja 2018

Romantyczna kartka na imieniny

Witajcie.
Dziś chcę Wam pokazać romantyczną, imieninową kartkę z kameą ze Scrapka.


Z jasnoróżowej pianki zrobiłam kwiaty, śliczną kameę zaembossowałam na biało i podkleiłam kosteczkami 2mm. Miętowy papier pochodzi z zestawu Bird Song, pięknie łączy się z różowymi kwiatami. Kompozycje kwiatową uzupełniły papierowe listki z wykrojnika, ale też listki, które wycięłam z oliwkowego foamiranu i tekturowe gałązki pomalowane na zielono.



Duży kwiat wykonałam za pomocą wykrojnika Sizzix Succulent 662552, małe kwiatuszki i listki wycięłam Sizzix Royal Swan 662541, liście z foamiranu wycięłam Sizzix Meadow Leaves 661746, a papierowe  Sizzix Garden Greens 661206. Krawędzie papieru postarzyłam narzędziem Multi Tool 662875.


Produkty ze Scrapka:
Nostalgia "Kamea" Anemone
Listki Anemone
Pudełko na kartkę białe pełne
Foamiran jasnoróżowy
Foamiran oliwkowy
Bird song zestaw papierów

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

13 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka - kwiatuszki wspaniałe!

OdnowionaJa pisze...

Bardzo romantyczna. Cudowna kolorystyka, piękne kwiaty. Perfekcja! <3

aga-craft pisze...

Wspaniała praca :) ach te Twoje kwiaty :)

Lisa pisze...

Wow, this is so stunning!! The flowers look amazing!! I love the cameo, too!! Gorgeous card!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

donka66 pisze...

Cudeńko!

sisgold pisze...

Piękny kartka, kwiaty cudowne :)

ScraPinki pisze...

Uwielbiam podziwiać twoje prace. Pozdrawiam serdecznie.

Papierowa Pracownia pisze...

Śliczna kartka :)

Sylwia S pisze...

Ty to potrafisz :) Uwielbiam te twoje ukwiecone prace.

aa_dorota pisze...

Ślicznie wkomponowana kamea. Cudne kwiatki.

eniutek pisze...

Jest perfekcyjna i piękna !!!!

Aneta pisze...

Ale delikatna! Wspaniałe kwiaty!

Szaneta pisze...

Piękna jest, podziwiam kwiaty :)