Translate

środa, 11 kwietnia 2018

Wiosenna z magnolią

Witajcie.
Pamiętacie moje kwiaty zrobione za pomocą wykrojnika Sizzix Sweet Lotus 661715?

 
Jednego z nich użyłam do ozdobienia lekkiej, wiosennej kartki.


Użyłam również papierów Lemoncraft, dodałam listki wycięte  wykrojnikami Sizzix Meadow Leaves 661746 i Garden Greens 661206. Mniejsze kwiatuszki zrobiłam wykrojnikami z zestawu maszynki Foldaway 662220. Pod kompozycją kwiatową przykleiłam wycinankę z wykrojnika Butterflies 662516.




Użyte wykrojniki Sizzix:
Meadow Leaves 661746
wykrojniki z zestawu maszynki Foldaway 662220
Garden Greens 661206
Butterflies 662516
Sweet Lotus 661715

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam! 

16 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Kwiat zachwyca!!! Cudnie się prezentuje na kartce :)
A moja magnolia chyba zakwitnie za kilka dni :)

Petras Bastelschätze pisze...

WOW Monia, what an amazing design. I love the big flower in soft tones, and the arrangement of all the other flowers, butterflies and pearls is fantastic. The papers are great too.
Hugs Petra

wiola_c pisze...

Prześliczne kwiaty i cudna karteczka. :)

Dr Sonia S V pisze...

So pretty especially the flower center
Cheers
Dr Sonia

Chimera pisze...

Cudna ta kartka, a kwiat jaki piękny!

Lisa pisze...

So stunning!! The flowers looks amazing!! Love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Dorota pisze...

przecudny kwiat ;)

Aneta pisze...

Uwielbiam wiosenne magnolie! Jest cudna i pięknie wkomponowana w pracę.

aa_dorota pisze...

Przecudny kwiat rewelacyjnie ozdabia kartkę.

Donia pisze...

Cudowny kwiat!!!Przepiękna karteczka:))

Peninia / Gosia pisze...

Uwielbiam klimat Twoich prac i kwiaty!

Szaneta pisze...

Cudne!

DecoArtMagda pisze...

brak słów, jest tak piękna, cudny kwiat

Maede pisze...

Ten kwiat jest tak delikatny, jak przed chwilą zerwany!

Panna z Bagien pisze...

Jak prawdziwa jest ta magnolia, śliczna :)
A komplet piękny :)

Ludkasz pisze...

SliczŚl, bardzo lekka kartka 😘