Translate

czwartek, 31 sierpnia 2017

Zamiast kartki

Witajcie.
Dziś pokażę malutki shadow-box, który zrobiłam zamiast kartki na urodziny.


Drewniane pudełeczko po ozdobach pomalowałam gessem, docięłam i nakleiłam postarzone kawałki papieru  Beautiful Day 06. Na nich przykleiłam pomalowane na biało tekturki z zestawu GS31 i ornament Patio Lwów. Dodałam magnolie, kwiaty jabłoni i malutkie różyczki.




Z tyłu shadow-boxa nakleiłam papier Beautiful Day 03, a na nim nadrukowane życzenia. 



Użyłam również wykrojników Sizzix: ptaszka z zestawu Sweet bird 661233, gałązek Garden Greens 661206 i manekina Marianne D.

Produkty ze Scrapka:
Gesso
Beautiful Day 06
Beautiful Day 03
zestaw GS31
ornament Patio Lwów
kwiaty jabłoni
różyczki
kostki klejące 2mm
klej Magic

Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie miłe słowa :* Pozdrawiam!

6 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetny shadow-box!! Lubie taki recykling!!!

Wanda pisze...

fantastyczny :)

Chimera pisze...

Prześliczny, te kolory takie lekkie :)

Lisa pisze...

Wow, this is stunning!! I love how you've decorated the box!! The flowers look amazing!! The dress form is beautiful!! I love, love this!! It's so gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Matilde pisze...

Wspaniały! Podoba mi się sposób użycia tych kuleczek :)

Dr Sonia S V pisze...

WOW Soooo pretty!!
Cheers
Dr Sonia