Translate

środa, 30 sierpnia 2017

Kartka z tortem

Witajcie.
Chcę Wam dzisiaj pokazać kartkę na ślub z tortem Sizzixa.


Tort to wykrojnik ze stemplem Sizzix  Floral Cake 662167. Stempel odbiłam tuszem Memento, pokolorowałam delikatnie promarkerami i wycięłam wykrojnikiem z zestawu. Kompozycję kwiatową uzupełniłam wycinankami Sizzix Garden Greens 661206 i Madeline 661285. Kwiaty pochodzą z Wild Orchid Crafts, papiery z Lemoncraft, a pudełko z Rzeczy z Papieru.


Dzięki wykrojnikowi tort jest wycięty perfekcyjnie i świetnie nadaje się do ślubnych prac :)


Użyte produkty Sizzix:
Sizzix  Floral Cake 662167
Sizzix Garden Greens 661206
Madeline 661285.

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna, torcik super!!!

Craftfanka pisze...

Śliczna kartka i tło i kompozycja,podoba mi się bardzo:)

Aneta pisze...

Śliczna, a torcik uroczy.

OriBella pisze...

Urocza karteczka!

Chimera pisze...

Prześliczna kartka, ten torcik taki słodki :)

Lisa pisze...

This is stunning!! The cake is beautiful!! I love the flowers and the design!! So, so gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Madzik pisze...

Urocza! Wszystkie Twoje kartki są śliczne i perfekcyjnie wykonane :) Pozdrawiam