Translate

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Zestawy komunijne

Witajcie.
Dziś chciałabym Wam pokazać dwa podobne zestawy komunijne, na niebiesko i na różowo.


Do ich ozdobienia użyłam ślicznych, różowy róż trellis, dodałam białe różyczki w trzech rozmiarach: 10mm, 15mm i 20mm. Dodałam również białe listki. Zestawy składają się z kartki i albumu harmonijkowego z ozdobioną okładką. Albumy pochodzą z Eco-Scrapbooking. Użyłam również wykrojników Marianne D i tekturek ze Scrapińca.




Drugi zestaw skomponowałam identycznie, użyłam niebieskich róż trellis.



Bardzo lubię róże trellis, są takie naturalne i perfekcyjne.



Produkty z Wild Orchid Crafts:
MIXED PINK TONE MULBERRY PAPER TRELLIS ROSES MKX-092
MIXED BLUE TONE MULBERRY PAPER TRELLIS ROSES MKX-096
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506 

WHITE MULBERRY PAPER OPEN ROSES 10mm MKX-013
WHITE MULBERRY PAPER OPEN ROSES 15mm MKX-013 

WHITE MULBERRY PAPER LEAVES WITH STEM 1¼" (30mm) MKX-450

To wszystko na dzisiaj, dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy przemiły komentarz :* Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

Aneta pisze...

Są przepiękne! Obie ersje kolorystyczne prezentują się wspaniale.

Donia pisze...

Przecudowne!!! Jestem pełna podziwu!!! Serdecznie pozdrawiam:))

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne pamiątki :)

Chimera pisze...

Przepiękne te pamiątki, cudnie skomponowane :)

Lisa pisze...

Wow!! These are so stunning!! I love how you arrange flowers!! The designs are gorgeous!! Both colors are fabulous!! Love them!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

piaseiza pisze...

Prześliczne!

wiola_c pisze...

Śliczne. Podziwiam jak zawsze idealnie dobierasz krój czcionki i jej kolor do kwiatów. Po prostu mistrzostwo. :D