Translate

środa, 15 marca 2017

Podziękowanie

Witajcie.
Dziś mam dla Was kartkę zrobioną z nowych papierów Craft&You Design I love vintage. Użyłam arkuszy I love vintage 03 i małego pada I love vintage. Papiery podyktowały mi kolorystykę całej kartki.


Dlatego właśnie moja kartka jest czerwono-pomarańczowa, jak zwykle przestrzenna i pełna kwiatów.



Kartkę ozdobiłam również wewnątrz, użyłam tego samego papieru I love vintage 03.


Kwiaty pochodzą z Wild Orchid Crafts, serwetkę wycięłam nowym wykrojnikiem Marianne D LR0457, listki dziurkaczem.


Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie miłe słowo :* Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

aga-craft pisze...

Piękna, a te maski jakie fajne :)

Craftfanka pisze...

Świetne!!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny komplecik :)

Peninia / Gosia pisze...

Piękny komplecik!

mosia pisze...

Ależ cudowne kolory!

Dorota pisze...

świetna praca ;)

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! I love the papers you used and the masks!! The colors are fabulous!! So beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Justyna pisze...

Piękny komplecik!

wiola_c pisze...

Świetny komplecik w pięknych kolorach. :)