Translate

piątek, 23 grudnia 2016

Wesołych Świąt

Witajcie.
W przeddzień Wigilii mam dla Was dwie kartki świąteczne z papierów i wykrojników Craft&You Design.


Kwadratową kartkę ozdobiłam papierami z małego pada White Christmas, dodałam bombkę wyciętą CW012, grafikę wyciętą z arkusza Christmas Story 07 i mnóstwo gałązek wyciętych CW014 i CW013 z White Christmas 04.



Druga kartka to bombka ozdobiona papierem White Christmas 06 i Silent Night. Kompozycję kwiatową uzupełniłam gałązkami wyciętymi CW014 i CW013 z papieru czerpanego.



Wszystkie kwiaty, jakich użyłam, pochodzą z Wild Orchid Crafts, użyłam również Marianne D CR1378, LR0244, CR1321.


Dzisiaj to wszystko, zostały jeszcze tylko życzenia.


Piękna jest radość w Święta
Ciepłe są myśli o bliskich,
Niech pokój, miłość i szczęście
Otoczą dzisiaj nas wszystkich.




Kochani!

Życzę Wam wszystkim 

cudownych , ciepłych i rodzinnych Świąt  Bożego Narodzenia 





Monika

8 komentarzy:

aga-craft pisze...

Piękne życzenia, dziękuję również Tobie i Twoim bliskim radosnych ,błogosławionych Świąt :) Bombka cudna :)

a.le kartka pisze...

Kartki cudne! Czerwienie u Ciebie wyglądają wyjatkowo.
Najpiekniejszych Świat Bożego Narodzenia!

Madlenia pisze...

:) Wesołych świąt :)!!!

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Śliczne kartki.
Wesołych Świąt :)

Wanda pisze...

przepiekne kartki :) „...Jest taki dzień, gdy jesteśmy wszyscy razem.
Dzień, piękny dzień, dziś nam rok go składa w darze...”

Życzę pięknych, zdrowych, radosnych, pełnych magii
i rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia.
Wesołych Świąt!

Kaśka pisze...

Spokojnych, zdrowych i radosnych Świąt życzę
Kaśka :)

ewinka Nowa pisze...

Radosnego świętowania i mnóstwa pięknych prac w nadchodzącym roku życzę :-)))

wiola_c pisze...

Śliczne inspirację. :)
Dziękuję za życzenia. Mam nadzieje że Tobie te święta upłynęły w równie radosnej atmosferze co mi. :-*