Translate

wtorek, 15 listopada 2016

Wyzwanie listopadowe

Witajcie.
Wraz z z całym DT Marianne`s Design Divas zapraszam Was serdecznie do nowego wyzwania. Jak zwykle temat jest dowolny, z opcją coś innego niż kartka. Moja interpretacja to malutkie opakowanie na prezent.


Samo pudełko wycięłam nowym wykrojnikiem CR1386 z białego papieru i papieru PK9142. Ozdobiłam je świątecznie poinsecjami zrobionymi za pomocą LR0435 z czerwonego papieru czerpanego. Dodałam też gałązki CR1378, CR1387, LR0437 i LR0438. Banerki wycięłam CR1299.



Koniecznie weźcie udział w wyzwaniu, jak zwykle do wygrania świetne nagrody :)
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Takie opakowanie samo w sobie jest jak prezent :)

mosia pisze...

Śliczne!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Ślicznie wyszło to opakowanie :)

Magda Wisiorek pisze...

Wystarczyłoby za sam prezent, przepiękne!

Lena scraphobby pisze...

To pudełeczko jest jak prezent nie trzeba już nic do środka:)prześliczne :)

Aneta pisze...

Piękne pudełeczko.

Chimera pisze...

Śliczne jest, tak pięknie ozdobione :)

Joanna pisze...

bardzo świąteczne pudełeczko! przejrzałam swoje zapasy i okazało się, że mam kilka wykrojników tej firmy. jak jeszcze znajdę nadprogramową ilość czasu to może nawet coś zgłoszę ;)

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Beautiful red!

wiola_c pisze...

Piękne, świąteczne pudełko. Ślicznie je ozdobiłaś. Patrząc na nie czuje się ciepło świat.:)
Sama też przymierzałam się do zrobienia takiej formy, jednak zniechęca mnie ręczne wycinanie. Chyba czas pomyśleć o wykrojniku. :D