Translate

piątek, 11 marca 2016

Wielkanocna z baziami

Okrągła kartka wielkanocna powstała ze świetnych papierów Craft&You Design Easter Greetings. Bardzo lubię te papiery, kojarzą mi się ze wspaniałą, pełną słońca i radości Wielkanocą.
 

Taka właśnie radosna i słoneczna miała być moja kartka. Do jej zrobienia użyłam  papieru Easter Greetings 03. Pisankę wycięłam za pomocą wykrojnika CW001 z arkusza Easter Greetings 05. Listki wycięłam z zielonej strony Easter Greetings 02. Oczywiście moja kartka nie mogła się obyć bez wiosennych bazi CW008.


Kwiaty ja zwykle z Wild Orchid Crafts, liście paproci wycięłam Marianne D LR0403.


Dziękuję za to, że zaglądacie i za każde pozostawione miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

Matilde pisze...

Piękna! :)

donka66 pisze...

Prześliczny okrąglaczek :)

a.le kartka pisze...

Śliczna! i te słoneczne kolory:)

MontanA pisze...

Fantastyczna kartka!

Anonimowy pisze...

Cudnie :)

Madlenia pisze...

Wspaniałe Tworzysz kartki, pięknie skomponowane i w ślicznych kolorach. Bardzo mi się podobają. Gratuluję talentu i dziękuję za dzielenie się wiedzą i pomysłami :). Miłego tygodnia :)!

wiola_c pisze...

Śliczna jest, taka cieplutka :)