Translate

środa, 11 listopada 2015

Zaproszenia na szóste urodziny

Mój malutki synek kończy właśnie sześć lat. Nie wiem jak i kiedy upłynęły te lata...
Zrobiłam dla niego zaproszenia urodzinowe, takie jak lubię najbardziej - kolorowe i radosne.


Do ich wykonania użyłam papierów Yellow amber 13arts i Galerii Rae, dodałam świetne grafiki Janet.  Użyłam też wykrojników Marianne D: gwiazdki CR1226, gwiazdek DF3408, cyfr COL1347 i karteczek COL1389.


Poszczególne elementy są podklejane kosteczkami 2mm, całość jest bardzo przestrzenna.




Michałowi się spodobały, mam nadzieję, że jego kolegom również ;)
Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :*

10 komentarzy:

Matilde pisze...

Śliczne te zaproszenia! Wszystkiego najlepszego dla Michałka :)

Gertrude pisze...

Ganz entzückende einladungen hast du gemacht
glg Gertrude

Dorota pisze...

Prześliczne te zaproszenia ;)

a.le kartka pisze...

Świetne!!!

Elżbieta pisze...

Lubię jak dzieckowe prace są wesołe i kolorowe. Takie piękne zaproszenie to jak obietnica wspaniałej imprezy :)

Suzan pisze...

Prachtige kaartjes!
Groetjes Suzan

wiola_c pisze...

Świetne, kolorowe i mega radosne. Można rzec nawet nie z tej ziemi lub odlotowe. :)

Renik pisze...

Śliczne kartki! Takie właśnie powinny być - kolorowe i radosne. Z pewnością wszystkim się spodobają.

Unknown pisze...

Śliczne i kolorowe zaproszenia.

Ewa S. pisze...

Rewelacyjne - pełne radości!!!