Translate

poniedziałek, 16 listopada 2015

Wyzwanie z wykrojnikami

W listopadowym wyzwaniu Marianne`s Design Divas należy użyć przynajmniej dwóch wykrojników Marianne D. Zapraszam Was do zabawy - może zainspirują Was moje dwie zimowe, wykrojnikowe karteczki.


Pierwszą kartkę wycięłam wykrojnikiem Anja`s oval LR0376, tym samym wykrojnikiem wycięłam kolejne warstwy. Dodałam listki wycięte  wykrojnikiem Christmas bells CR1343, listki z WOC i Pretty Flori Snow White.


Spójrzcie, jak pięknie wytłaczane są rameczki.


Drugą kartkę i jej kolejne warstwy wycięłam za pomocą wykrojników Petra`s candle LR0383. Dodałam listki Eline`s poinsettia COL1393, ostrokrzew i dzwonki wycięte Christmas bells CR1343, listki z WOC i duży kwiat Pretty Flori Snow White. Na górze przysiadł aniołek, a wśród listków błyszczą perłowe gwiazdki.



 

Zapraszam Was do udziału w wyzwaniu :)
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Boskie!!! nie mogę się na nie napatrzeć :)

GosiaMachynia pisze...

Wow absolutnie fantastyczne !!!

Artes de Nágela pisze...

Fabulous!
Super stylish.
Congratulations!

wdomuujagi pisze...

cudowna karteczka

Arleta pisze...

fantastyczna kartka

Amlai pisze...

Obydwie śliczne :) Taka śnieżno-mroźna elegancja :)

Mihaela pisze...

Beautiful cards, Monia!

Neline pisze...

Beautiful Monika!!!
greets, Neline

Elise pisze...

omgosh .. your work is absolutely BREATHTAKING! Absolutely beyond gorgeousness! Love them!!!

Big hugs,
Elise

a.le kartka pisze...

Piękne, bogate, z przepychem, zachwycające - mimo że "tylko" białe :))

Elżbieta pisze...

Piękne. Delikatne. I ta biel taka śnieżna :)

Pamellia pisze...

Wow Monika, these are truly breathtaking!! The white on white is so elegant and your die cut layers make a gorgeous background! Your work is absolutely stunning! Thank you so much for your sweet comment on my blog, loved hearing from you. hugs until next time :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne karteczki!!!!!!!!!

Lady E pisze...

Cudne uwielbiam takie jasne kartki :)

Ewa S. pisze...

Moje ogromne ACH - coś pięknego!!!