Translate

środa, 4 listopada 2015

Kwiaty na osiemnastkę

Kartka na osiemnaste urodziny, pełna moich kwiatów. Kiedyś robiłam podobną kwadratową.
Kwiaty zrobiłam z fioletowego papieru czerpanego za pomocą Marianne D COL1394, potuszowałam różowym tuszem ich środki i dodałam pręciki. Listki wycięłam Marianne D COL1393 z białego papieru czerpanego i fioletowego papieru czerpanego. Delikatna okrągła ramka to CR1331, pod nią przykleiłam ramkę LR031. Śliczne ozdobniki wycięłam wykrojnikiem z zestawu DF3415.



Papier to Spring Garden Craft&You Design, ciemniejszy papier to fioletowy papier czerpany. Również z niego wycięłam cyfry Marianne COL1347. Wycinanki z Marianne D DF3413 użyłam jako borderka, widać tylko czubki serduszek.


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :*

8 komentarzy:

ellyscard creatief pisze...

Beautiful. My favorit colors.

Mój świat rękodzieła pisze...

Super kartka :)

Mihaela pisze...

Great work, Monia, and such a beautiful colors!
Greetings,
Mihaela

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna - wspaniałe kwiaty!!!!

a.le kartka pisze...

Ach!!!

Renik pisze...

Bardzo ładna kompozycja. :-)

wiola_c pisze...

śliczne fiolety :)

Ewa S. pisze...

Ogromnie lubię fiolety!!!