Translate

poniedziałek, 30 listopada 2015

Dwie świąteczne

Dzisiaj mam dla Was dwie malutkie, świąteczne kartki, które zrobiłam z papierów Christmas Story i wykrojników Craft&You Design. Obie kartki okleiłam Christmas Story 05 i Christmas Story 02, dodałam gałązki ostrokrzewu CW014 i świerku CW013.


Do ozdoby pierwszej użyłam  także bombki CW012, w kompozycję wkleiłam zawijaski wycięte bombką CW011.



Do ozdoby drugiej kartki użyłam obrazka, który wycięłam z arkusza Christmas Story 07, pod nim przykleiłam bombkę CW011.


W centrum obu kompozycji przykleiłam kwiaty Pretty Flori Green&RedPretty Flori Red. Listki wycinałam z zielonego papieru czerpanego.




Produkty Craft&You Design:
Christmas Story 07
Christmas Story 05
Christmas Story 02
Holly leaves CW014
Christmas Ball 1 CW011
Christmas Ball 3 CW012
Fir Twig CW013

Dziękuję za odwiedziny, a szczególnie za każde miłe słowo :*

14 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Świetne!! Cudowne te kwiatowe kompozycje "wychodzące" z karteczek :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNIE!!!!!!!!!!

a.le kartka pisze...

Jakie piękne, bogate kompozycje florystyczne :-) Zielonkawe poinsecje są urocze.

GosiaMachynia pisze...

Piękne !!!

OK pisze...

ВОЛШЕБНО!!!!

Wanda pisze...

zachwycające :)

Pamellia pisze...

Wow, just gorgeous!! I love the Santa image and your ornaments are so intricate! Beautiful Christmas cards!! Do you prefer Monia or Monika?? hugs til next time :)

Agnieszka Korman pisze...

Piękne kartki, pełne świątecznego uroku :)

Monika pisze...

Piękne kompozycje kwiatowe , kartki oddają świąteczny klimat w 100%

piaseiza pisze...

Piękne, kompozycje kwiatowe są zachwycające :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Thank you Pamellia :*
It doesn`t matter, Monia and Monika are versions of my name :)

Magda Wisiorek pisze...

Twoje kartki są tak piękne, że ach! ;)

wiola_c pisze...

Piękne i klimatyczne, idealnie świąteczne :)

Ewa S. pisze...

Przepiękne są te poinsecjowe bukiety!!!