Translate

sobota, 14 listopada 2015

Album dla Zosi

Dla malutkiej Zosi i jej szczęśliwych rodziców zrobiłam albumik i karteczkę z życzeniami. Do ich  ozdobienia użyłam papierów z nowej kolekcji Craft&You Design New baby born. Użyłam gotowego albumu z Eco-scrapbooking.


Papiery są śliczne, delikatne i idealnie pasują do dziecięcych prac.



Albumik jest bez zdjęć, bo Zosia niedawno się urodziła, na przykładzie pierwszych stron pokażę Wam, jak będzie wyglądał wypełniony wspomnieniami.


Okładkę albumu ozdobiłam bogato, ale wnętrze zdobią tylko papiery z małego pada New baby born, urocze obrazki wycięte z arkusza New baby born 02, kwiatuszki, listki i zawieszki.
  







Małą karteczkę również ozdobiłam papierami New baby born.



Mam nadzieję, że mój albumik będzie po latach stanowił miłą pamiątkę z tego pierwszego etapu życia.

Materiały z Craft&You Design:
New baby born 02
New baby born 07
Hello baby 3
mały pad New baby born

Dziękuję za odwiedziny  i pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

Hanna Pater pisze...

Och przepiękny album. jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam cieplutko.

Wanda pisze...

zachwycający delikatny albumik :)

Malgodia pisze...

Cudowny albumik :)

Draga pisze...

Absolutnie wyjątkowy, cudnie pastelowy....boski <3

Amlai pisze...

Album jest przesłodki :) Delikatny, pastelowy...

Elżbieta pisze...

Piękny ! :)

pam pisze...

Stunning album! love these beautiful papers you have used, a truly amazing baby keepsake album. decorated perfect.
Pam x

OriBella pisze...

Śliczny album, uroczy:)

a.le kartka pisze...

Śliczny album!

piaseiza pisze...

Kartka jest piękna, ale album jest nieziemski :)

Ewa S. pisze...

Śliczny, delikatny, cudownie pastelowy!!!