Translate

środa, 27 maja 2015

Urodzinowy bukiet

Dzisiaj mam dla Was kartkę urodzinową, którą zrobiłam z miksu papierów Craft&You Design.


Jako tła użyłam dwóch papierów z małego pada Wedding Garden. Stwierdziłam, że świetnie do nich pasują papiery z jednej ze starszych kolekcji Tea Time. Postanowiłam użyć elementów do wycinania i z papieru Tea Time 07 wycięłam starociowe karteczki oraz filiżankę. 


Oczywiście moja kartka nie mogła się obyć bez kwiatów - różowe zrobiłam sama z różowego papieru czerpanego i wykrojników Marianne D LR0145 i LR0164. Kwiat magnolii i różyczki pochodzą z Wild Orchid Crafts. Gałązki wycięłam wykrojnikami Marianne D LR0138 i CR1245 z kremowego papieru czerpanego. Dodałam też delikatne ażurowe tekturki Trio z Wycinanki, ale niestety zniknęły pod gąszczem. Napis wycięłam wykrojnikiem Rosy Owl.


Dziękuję, że zaglądacie :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

wiola_c pisze...

Mówisz "gąszcz kwiatów", ja lubię właśnie ich mnogość na Twoich pracach. Cudna karteczka. :)

Gosikowy Zakątek pisze...

Prześliczna kartka, uwielbiam kwiaty! Te są cudne.

Unknown pisze...

Prześliczny bukiecik - karteczka w całości cudna :)

Hanna Pater pisze...

Uwielbiam Twoje kartki, ale ta wyszła rewelacyjnie. Różyczki z papieru czerpanego są świetne. Widać masz zdolności w łapkach i umiesz cudnie skomponować całość. Gratulacje.

piaseiza pisze...

Wspaniała!

Evik pisze...

Świetna kartka! Tak jakoś odczuwam lekką zmianę Twojego stylu w niej i miło mnie nią zaskoczyłaś. Superowa kartka! Pozdrawiam

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Ostatnio mnie ciągnie w stronę chaosu w kompozycji, to pewnie reakcja na klasyczne, komunijne kartki ;)

limarose pisze...

Na tej kartce dużo si dzieje, ale wszystko jest tak pięknie skomponowane, że zupełnie nie mam wrażenia, że panuje na niej chaos. Piękna kartka!

Ewa S. pisze...

Świetny gnieciuch spod Twojej ręki, Moniu!!!