Translate

środa, 10 września 2014

Notesy dwa

Dziś dwa notesy, proste i praktyczne. Pierwszy miał być w klimatach indyjskich...


Wyszedł bardzo intensywny z papierami P13, kryształkami i ażurową wycinanką z Wycinanki, którą pomalowałam satynową farbą Marthy Stewart.



Oba z podziękowaniem wewnątrz.


Drugi notes miał być kobiecy w odcieniach brzoskwini i kremu...


Wybrałam więc papiery Rapakivi z kolekcji Just a Note, dodałam serwetkę Koronka II Primy i primowe Say it in crystals z kolekcji Time Traveler's Memories. Kółeczka przy tagach wycięłam kółkami z wykrojnika Marianne D CR1246.



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

14 komentarzy:

wiola_c pisze...

śliczne notesy. :)

betina pisze...

Podziwiam. Piękny notesik z indyjskimi elementami :)

Chimera pisze...

Piękne te notesy! Nie mogę się zdecydować, który bardziej mi się podoba, oba coś w sobie mają.

chanya13 pisze...

śliczne - szczególnie ten bordowy

Artes de Nágela pisze...

So rich and adorable creations!
I loved them all!
Have a nice day!

Eliza Art pisze...

Rewelacyjnie piękne notesy, pozdrawiam

a.le kartka pisze...

Świetne notesy! Gdybym miala wybierać, wybralabym pierwszy:-)

ewarost pisze...

Bardzo ładne notesy, każdy w innym klimacie... nie umiałabym wybrać, dobrze, że nie muszę :)

Klaudia/Kszp pisze...

Oba cudne :))

SD pooja pisze...

Beautiful note pads !

Monika pisze...

świetne notesy , zwłaszcza w tematyce indyjskiej bardzo mi się podoba

Unknown pisze...

super :) oba świetne, pierwszy pełen koloru, taki soczysty, a drugi taki delikatny :)

Ewa S. pisze...

Ależ boskie - ja notesu jeszcze nie ruszyłam!!!

Ludkasz pisze...

piękne są:)