Translate

piątek, 10 stycznia 2014

Gazetka...

Jeszcze w październiku ubiegłego roku miałam przyjemność wykonać serię kartek ze stemplami Cling Stamp Marianne Design. Cling Stamp to kwiatowe i koronkowe stemple ze styczniowej kolekcji Marianne D. Są to gumowe stemple, z podklejoną pianką. Stemplujemy nimi po przymocowaniu do bloczka, dzięki śliskiej naklejce świetnie się trzymają.


Kartki te zostały opublikowane w czasopiśmie The Collection #13 Marianne D.



I moja strona w gazecie:



Z bliska kartki wyglądają tak:


Pierwsza to elegancki easel z kwiatami ręcznie robionymi z papieru czerpanego. Listki również wycięłam z zielonego papieru czerpanego. Użyłam również nowej ramki Marianne D CR1261. Stempel TC0832 Odbiłam dwukrotnie i zaembossowałam na gorąco. Pierwszą odbitkę wycięłam odpowiednio do ramki. Z drugiej wycięłam mniejszy ośmiokąt, tak aby koronka z pierwszej odbitki ładnie wystawała. Kwiaty ze stempla pokolorowałam promarkerami.


Materiały:
papier Marianne D Rose Garden,
stemple: Cling stamp TC0832, CS0883,
wykrojniki: kwiaty i listki CR1248, CR1249, ramka CR1261, CR1212.



Druga kartka to kartka schodkowa cała w różach. Kwiaty również wykonałam ręcznie z papieru czerpanego według mojego kursu. Dodałam mnóstwo listków z zielonego papieru czerpanego. Stempel TC0831odbiłam dwukrotnie - najpierw w całości różowym tuszem, który zaembossowałam, a potem czarnym Memento. Różową odbitkę wycięłam nożyczkami, a z czarnej wycięłam tylko kwiaty, pokolorowałam i nakleiłam na kosteczkach w odpowiednim miejscu różowej odbitki.



Materiały:
papier: Happy Days Marianne D,
stempel: Cling Stamp TC0831
wykrojniki: kwiaty CR1245, ramka duża CR1251, mała CR1212, listki CR1245
wstążka JU0829  


Kwiaty trochę przypominają malwy, prawda?



I ostatnia kartka, w brązach i czerwieniach, również z moimi kwiatami (według kursu). Tym razem tło kartki zrobiłam sama stemplując na papierze kraftowym stemplem TC0883 i embossując odbitki na gorąco. Śliczne są te koroneczki, prawda?


Materiały:
papier craft i Woodland Christmas Marianne D,
stempel Cling Stamp TC0883,
wykrojniki: listki CR1253, zawijasy LR0271, kwiaty LR0128, border CR1250,
koronka JU0864, Flower ribbon FR1124, różyczki RB2203.



Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa o kartce dla maluszka :*
Życzę udanego weekendu :)

30 komentarzy:

Barbara pisze...

Niezwykle efektowen kartki,szczególnie ta schodkowa.Zazwyczaj unikam wielkich stempli bo mam wrażenie,że trudno je wkomponować w praće.Ty tutaj idealnie je wykorzystałaś :)

wiola_c pisze...

Twoje inspiracje i wykorzystanie tych stempelków jest piękne. Powiem za Twoimi karteczkami:
Congratulations!!! świetnej publikacji i Good luck w przyszłych takich przedsięwzięciach!!! :)))))

Wanda pisze...

Moniu cudne karteczki w ciekawej kompozycji i kolorystyce:)

ellyscard creatief pisze...

Whow, such a beautiful and gorgeous creatins.
Love your flowers.
Gr Elly

Chimera pisze...

Gratuluję! Kartki są przepiękne, jestem nimi oczarowana!

AgaSi pisze...

Moniś, gratuluję kolejnej publikacji, karteczki są piękne i inspirujące i zachęcają do eksperymentowania ze stempelkami. Gdybym miała wybrać jedną to z pewnością nie mogłabym się zdecydować :)

Unknown pisze...

Karteczki są piękne . Kolorystyka , kompozycja, wszystko takie przemyślane.Gratuluję kolejnej publikacji.:)

ania pisze...

Piękne stempelki, ale Twoje Moniu kwiaty - piękniejsze...

GosiaMachynia pisze...

Wow :) Gratulacje wcale się nie dziwię, że zostały opublikowane bo są cudne !!!!

joyanna pisze...

Śliczne prace

niemy film pisze...

Ostatnia kartka jest bezbłędna, piękne kolory, doskonale ze sobą współgrają ;) gratuluję artykułu! ;)

el pisze...

fajne stemple ale bez twojej oprawy nie byłyby tak urocze

betina pisze...

To chyba jest niesamowite wrażenie oglądać swoje prace w gazetce, na dodatek obcojęzycznej :))))))
Gratuluję :)

SD pooja pisze...

Super Awesome cards !

ВЕРА_К (123VK) pisze...

Очень красиво!

kreatywny-kącik pisze...

Ale piękne kompozycje stworzyłaś! Pierwsza jest moim faworytem - cudna :)

adablog14 pisze...

Ciao Monia...true masterpiece...hugs Ada

a.le kartka pisze...

Wspaniałe kartki a stemple wykorzystane po mistrzowsku!

Becia scrapuje pisze...

Jesteś niesamowita! Przepiękne prace, wspaniale wykorzystane stemple... gratuluję kolejnych występów w gazetce :)

Unknown pisze...

Wspaniałe do potęgi 3 :D

edytta-p pisze...

Zaskakujące i zachwycające, albo zaskakująco zachwycające ;) Piękne :)

Dobra pisze...

Karteczki są cudowne i pięknie się prezentują. Gratuluję publikacji prac w gazetce.

kathi17 pisze...

Congratulations on the publication of your beautiful cards! I have had a lot of busy times for a long time now, so I don't get to comment often, but I still visit your blog.

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladne stempelki. Kartki cudne sa, kwiaty wspaniale. Malwy bardzo lubie :)

Beacia - 24 pisze...

Moniu wiesz, że zachwycasz mnie zawsze i inspirujesz jak nikt inny. Gratuluję kolejnej publikacji oby takich jak najwięcej.

Anonimowy pisze...

Karteczki niezwykle udane :-) Gratuluję publikacji :-)

Crea Astrid pisze...

What a beautiful cards with the new stamps.

Nice weekend.

Hugs, Astrid.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa :*

ewinka Nowa pisze...

Gratuluję :-))) Pięknie ukwiecone karteczki :-)))

Ewa Szubra pisze...

Cudne