Translate

czwartek, 22 listopada 2012

Dzień kredki

Dzisiaj w Kalendarzu Świąt Nietypowych obchodzimy Dzień kredki. Wprawdzie specjalistką od kredek u nas w domu jest moja córa, ale ja również postanowiłam powrócić do kolorowanek kredkami i oto efekt:


Kartka typu tri fold card (lekko zmodyfikowana), której schemat znalazłam tutaj. Ozdobiłam ją stemplem Marianne D DDS3317,  radosnym papierem be optimistic #6 i dodałam sporo kwiatków (różę i goździki).


Całość dopełniłam listkami z Agaterii nastemplowanymi na kartonie lime tonic, które wyembossowałam i wycięłam. 


19 komentarzy:

Tenshi pisze...

Bardzo optymistyczna kredkowana karteczka :)
Uroczy stempelek :)

Gosia pisze...

Powroty do dzieciństwa mają swój urok ;)) Super kredkowy efekt ;))

mapowska pisze...

Śliczna kartka! :)
Nawet nie wiedziałam, że istnieje dzień kredki ;)

Matilde pisze...

Bardzo przyjemnie uczciłaś Dzień Kredki :)

BellaArt pisze...

świetna karteczka!:)

Alexandra pisze...

Świetna i jaki fajny dzień :)

Natalia Strzyżewska pisze...

zapraszam po wyróżnienie :)
http://kolorowa-utopia-strzyzyka.blogspot.com/

katslittlepassion pisze...

urocza jest!!! :)

dodaję do obserwowanych, pozdrawiam!

AgaSi pisze...

Śliczna i energetycznie kolorowa karteczka, w sam raz na pochmurny dzień :)

Ludkasz pisze...

Śliczna jest:)!!!

Ursula Alice Stegmann pisze...

Eine wunderbare Karte, so niedlich und so bunt.
Liebe Grüsse, Ulla

krystynas pisze...

Wspaniała kartka i świetna kolorystyka - nastraja radośnie.

IWA pisze...

To były chyba zaczarowane kredki...

Chimera pisze...

Ale uroczo!!

[Kasia] pisze...

Fajowa kartka ;-) kwiaty cudne!

Erica ♥ pisze...

Wow I like your card, it's a
beauty !

Hugs Erica ☼

Artnova pisze...

Zachwycająca:) Pozdrawiam serdecznie.

wiola_c pisze...

Śliczne kolorki. Bardzo mi się podoba, szczególnie gdy za oknem tak buro i ponuro. :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna :) Stemepelek jest bardzo ładny i pięknie pokolorowany :)