Translate

piątek, 17 lutego 2012

Na żółto...

...czyli Wyzwanie nr 10 Galerii Rae :) Wszystkie szczegóły wyzwania znajdziecie na blogu Galerii Rae.

Moja interpretacja to bardzo wiosenny zestaw na urodziny dla 7 latki.
Główną rolę odegrał oczywiście papier Inkluzja w żółci :) Uzupełniłam go zielonymi dodatkami, wstążeczką, zielono-żółtymi kwiatami wiśni i listkami wycinanymi z Przyszła wiosna - W ptasich trelach. Niektóre listki popsikałam glimmer mistem Olive Vine, aby zróżnicować kolory.


Zestaw mieści się w dość śmiesznym pudełku, które wygląda tak dlatego, aby łatwo się otwierało...


...i łatwo można było wyjąć zawartość.


Zrobiłam pudełeczko na biżuterię. Jest niewielkie, ma 7x7 cm.


Dodatkowo zrobiłam też eksploding boxa. Motylki wycięłam z żółtej strony papieru W trzepocie motylich skrzydeł i potuszowałam.


Napisy wewnątrz mojego eksplodującego pudełka wycinałam wykrojnikiem Nellie's Choice - Wykrojnik koło z falbanką, zewnętrzne serwetki podkleiłam kosteczkami 3mm.


Koniecznie sprawdźcie, jak podeszły do wyzwania pozostałe projektantki i zapraszamy do wspólnej zabawy :)
Dziękuję za wizytę i pozdrawiam serdecznie :)

36 komentarzy:

Violinowo pisze...

Śliczny zestawik,a motylki rewelacja:)

Berberis pisze...

świetny pełen energii zestaw!!!

renis pisze...

jak cudownie wiosennie!!!!

Wiśnia pisze...

bardzo wiosenny zestawik.jak zwykle miałaś fajny pomysł!

Ludeczka pisze...

Pięknie i wiosennie :) Zapamiętam pomysł, żeby falbankę dać na kosteczkach zamiast środeczek z napisem, fajny efekt.

Aleksandra P. pisze...

zapachniało wiosną:)

skulimka pisze...

Zrobiło się bardzo wiosennie! Latające motylki.... mmmmm

perelka111 pisze...

śliczny wiosenny zestawik:)))

GosiaMachynia pisze...

Zestawik przeuroczy :))

Joanna Oborska pisze...

Śliczny zestaw :) Do tego żółty :)

Kasia B. pisze...

Piękny, radosny i dziewczęcy zestawik :)

AnaEm pisze...

Ależ perfekcja wykonania, śliczności.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudny komplet!!!
Wiosenne radosne barwy i motyle... miód :))
:*

Małgooś pisze...

Ślicznie!

Elly pisze...

Great project!!

honka pisze...

ależ to wszystko piękne!

Татьяна А. pisze...

Очень нравятся такие коробочки!
Очаровательная работа!

Mihaela pisze...

So beautiful, each details are gorgeous...and colors combination....just great!!!

Barbara pisze...

Fantastyczny zestaw,radosny jak słoneczko...mała solenizantka będzie zachwycona...acha,spineczki przeurocze :)

krystynas pisze...

Pudełko wcale nie śmieszne - podoba mi się takie rozwiązanie.
Kolory niesamowicie optymistyczne; nastrajają radośnie i wiosennie. Wspaniały komplet.

ArtIs pisze...

Od razu cieplej się robi widząc takie kolory, a komplecik przeuroczy! Delikatny, elegancki i zachwycający:)

OriBella pisze...

Śliczny komplecik, rozczuliły mnie te spineczki do włosów, zapewne również Twojej roboty:)))

Anabel pisze...

Moniu, komplecik rewelacyjny, torebeczka wcale nie jest śmieszna tylko bardzo oryginalna :)
cudny prezent dla małej dziewczynki :)
a ja się głowię nad prezentem dla dziesięciolatki....

Blue pisze...

Cudowny zestaw

Boei pisze...

Cudny komplecik! Piękne motyle i fajne klimaty;)

Bribrie pisze...

Des couleurs trés printannières, ça fait du bien par ce temps de grisaille. Bravoooo c'est magnifique !

Ольга - Juchok pisze...

Такая красивая и солнечная коробочка-сюрприз!С удовольствием присоединяюсь к постоянным читателям! Удачи и вдохновения в ДК "Улыбаемся и скрапим".

Matilde pisze...

Pięknie wykonany komplet!

Gocha pisze...

Prześliczny komplecik :)

coco.nut pisze...

przepiękne pudełeczka i jakie wiosenne do tego!!!

Only By His Grace pisze...

Wow! These are beautiful Monia.
I love the the pretty yellow paper with the green ribbons. Super idea.
Hugs Maz

Maryś pisze...

Monia, cofam się w czasie - to ulubione uczucie, kiedy ktoś zabiera Cię w bajkę. Tobie się to ze mną udało. Smak, czułość, radość - dziękuję!

Kasia pisze...

Piękny komplecik. Bardzo dopracowany- jak przystało na jego autorkę.

IWA pisze...

Lato jakby bliższe się wydaje...

AgaSi pisze...

Jak wchodzę do Ciebie na bloga to czuję, że wiosna tuż za progiem... Bardzo słoneczny komplecik, pomysłowa torebka, całość po prostu świetna.

SentiMenti pisze...

ostatnio mam szczególną wrażliwość na soczyste kolory i tu u Ciebie zatrzymałam się na dłużej żeby nacieszyć oczy i poczuć wiosnę, aż mi weselej :)