Translate

sobota, 15 października 2011

A dla pań przedszkolanek...

...z okazji dnia nauczyciela oczywiście namiociki, chociaż odrobinę inne niż poprzednie. Wypróbowałam mój nowy wykrojnik Marianne D - Wykrojnik liście LR0192, to te białe pierzaste listki.
Kryształki to różne kolory z zestawów Papermania - Hampstead i Papermania - Capsule Collection - Red Hot. Zielone listki wycinałam z  krokusówPrzyszła wiosna - W ptasich trelach. Kartki różnią się kolorami i papierami:
Dla maluszka - Do przytulania


Kongruencja w różu


Inkluzja w zieleni


Turkusowa kropkoidalność




 Kongruencja w fiolecie


Dywergencja w zieleni


Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które pozostawiacie :* Pozdrawiam serdecznie i zmykam na spotkanie :)

34 komentarze:

Violinowo pisze...

Rewelacja ... Jak zwykle kartki są piękne,zawsze dopracowane.

jolagg pisze...

Przepiękne i te soczyste kolorki. U ciebie zawsze jest na czym oko zawiesić... pozdrawiam!

Joanna Wiśniewska pisze...

Oj tak jest na czym oko zawieszać a potem tak wisi... Bardzo ładne :) Piękne kolory i śliczny wykrojnik ten, ktory okienko zrobił :) Listki nowe są interesujące :)

Aleksandra P. pisze...

fajniutkie bardzo

Alexandra pisze...

Cudo jak zawsze :)

Ala M. pisze...

Nie mogę się napatrzeć... Pięknie!

lilavati pisze...

piękne jak zwykle:)

Caro-ART pisze...

Piękne karteluch :) na pewno sprawiły wiele radości. Pozdrawiam i na cukieraski zapraszam.

Barbara pisze...

aj jakie piękne,kolorowe,pozytywne karteczki :)

OK pisze...

серия открыток потрясающая!!!

mirosek pisze...

Ale piękności!!!:)

coco.nut pisze...

piękne!!! i do tego przecudnie razem wyglądają, tak radośnie i kolorowo!!!

askoz pisze...

Piękne,takie energetyczne kolorki;)

Anonimowy pisze...

Śliczne są te Twoje namiociki =]
Zieleń mnie zachwyciła =]

hania739 pisze...

Gdybym miała wybierać, to trudno byłoby mi się zdecydować, bo wszystkie śliczne :))

Alcia pisze...

Szkoda, że nie jestem panią nauczycielką i nie dostałam takiej karteczki ...
Wszystkie są śliczne!!
Muszę też wypróbować taki format karteczki, bo strasznie podobają mi się one u Ciebie :)

monia pisze...

Wow piękne są :)
Musiały się bardzo podobać :)))
Pozdrawiam

Art_Dorota pisze...

aż mi żal, że nie jestem Panią przedszkolanką :) cudne karteczki, kolorowe, wesołe, a wykonanie jak zwykle perfekcyjne :)
pozdrawiam serdecznie

Boei pisze...

Prześliczne!! Każdy kolor ma swój urok:)

ewkaka19 pisze...

jak zwykle rewelacyjne i perfekcyjne kartki

OriBella pisze...

Wszystkie piękne, oj trudny miałabym wybór;)

Chimera pisze...

Ale cudne!! Wszystkie są tak piękne, że ciężko wybrać tę naj. Te nowe listki prezentują się bardzo ciekawie, chyba będę musiała się w nie zaopatrzyć.

Joanna Oborska pisze...

Przepiękne karteczki, ciepłe, serdeczne :)

Artes de Nágela pisze...

I loved all!
Very, very beautiful!

AgaSi pisze...

Moniś, śliczne. Dziecięce, radosne, kolorowe, panie przedszkolanki z pewnością były zadowolone :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Ale wysyp kartek!!!
Do tego wszystkie są świetne :D
No i te radosne kolory... miodzio :D
:*

Patti Jo pisze...

More gorgeous framework cards! Fabulous work Monia!!!

Aluna pisze...

Jak zwykle śliczne. Widzę, że wykorzystałaś nowy wykrojnik Marianne. A tak poza tym, to poczta chyba się uwzięła, bo przesyłka od Ciebie jeszcze nie dotarła, a tak chciałam się pochwalić :( Pozdrawiam słonecznie (jeszcze !!!),Aluna

Wiśnia pisze...

kurcze są proste a tak rewelacyjne ze n ie moge sie napatrzec...cudne!!!

Gocha pisze...

Ten wykrojnik jest rewelacyjny! A kartki wyszły super, kolory piękne.

Dominique pisze...

Śliczne są Pani namiociki :) I te żywe kolory, po prostu rewelacja :D

Pia pisze...

wow so wonderful cards, lovely colours
hugs Pia

Ludkasz pisze...

śliczne kartki:) Delikatne, eleganckie... super:)

Julapi pisze...

W życiu nie poradziłabym sobie ztymi papierami. Ale dla Ciebie jak widzę to bułka z masłem. Pięknie się prezentują.