Translate

poniedziałek, 10 października 2011

Baby, babki, babeczki...

...czyli wyzwanie nr 5 w Scrapcafe - B jak babeczka. Zasady są następujące:

  1. Forma, technika i interpretacja są całkowicie dowolne. 
  2. Nie ma obowiązku wykorzystywania produktów ze sklepu. 
  3. Link wklejony w komentarzu pod tym postem, musi prowadzić bezpośrednio do pracy, która bierze udział w wyzwaniu. 
  4. Praca musi być nowa, niepublikowana przed ogłoszeniem wyzwania. 
  5. Na swoim blogu musicie zaznaczyć, że bierzecie udział w wyzwaniu Scrapcafe.
  6. Można zgłaszać dowolną ilość prac.
  7. Zwycięzca wybierany jest poprzez losowanie, więc każdy ma równe szanse!
  8. Nagrodą w wyzwaniu jest bon na 50zł do wydania w sklepie (kupon nie podlega wymianie na równowartość pieniężną).
  9. Ponadto nasz zespół wybierze jedną pracę, której właściciel zostanie obdarowany banerkiem na bloga i jednorazowym rabatem 5% na zakupy w sklepie.
  10. Prace należy zgłaszać do 31.10.2011r. włącznie, a wyniki zostaną ogłoszone 6.11.2011r.
Moja interpretacja to wspomnienie wakacyjnych igraszek na plaży, czyli LO z babkami z piasku:


Bazą jest piękny papier  z zamszowymi wzorami Chatterbox - artsy.licious Fine Flocked Paper - Willow. Róże wycięłam z arkusza Papermania - Confetti, niektóre podkleiłam na kosteczkach 3mm, tak jak górne zdjęcie. Róże pokryte są częściowo Glossy Accents Rangera, ale niestety nie uchwyciłam tego na zdjęciach.


Napisy stemplowałam tuszem Ranger - Distress Ink pad - Peeled paint na dwóch odcieniach kremowych papierów z zestawu Papermania - Boutique, którymi podkleiłam też oba zdjęcia. Tu widać też dwa tagi Melissa Frances - Tagi Vintage Kitschy Kitche, których bardziej kolorowe części schowałam pod zdjęciami.


Róże wycięłam z filtrów do kawy wykrojnikiem Marianne D - Wykrojnik angielskie róże LR0162, są wycięte z podwójnej warstwy, aby były bardziej puchate. Listki wycięłam dziurkaczem z papieru Papermania - Confetti.
Zielony fragment papieru, który widać nad zdjęciem to tekturka z opakowania kwiatów Prima - Athena Flowers Powder Puff, jest tak ładna, że postanowiłam ją wykorzystać. Podzieliłam ją na 3 części i rozmieściłam w trzech rogach. I jeszcze muszelki, które przywieźliśmy z wakacji.


Koniecznie zajrzyjcie, jakie wspaniałe prace zrobiły pozostałe dziewczyny z DT :) I zapraszamy do wspólnej zabawy :)

Moje LO zrobiłam według mapki Sasya Sketches LO#10.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, pozdrawiam serdecznie i życzę udanego poniedziałku :)

37 komentarzy:

Violinowo pisze...

Super pomysł:)

bossanova pisze...

bardzo mi się podoba ten LO :)

pijana_wiatrem pisze...

bombowy :) taki słodki i delikatny, a zarazem pełny :)

Ludwisia pisze...

Sliczny bobastisz,piekne kolory,
lo.

coco.nut pisze...

świetny LO!!! podoba mi się twoja interpretacja zadania, a papier z tła śliczny :)

Barbara pisze...

świetna interpretacja tematu :))widzę,że rozkręcasz się w kwestii LO,i dobrze bo super ci wychodzą :))

Wiśnia pisze...

przepiekne!!zazdroszcze ja nie mam jakoś ręki do LO

KLAUDIA-GR. pisze...

Super !

Karolina pisze...

Twoja praca jest urocza, świetnie dobrane kolory i dodatki :)

Matilde pisze...

Cuuuuuudny scrap!

Ania Komenda pisze...

świetne, klimatyczne LO :) bardzo mi się podoba;

Unknown pisze...

nie dość,że robisz TAAAAKIE piękne kartki,to jeszcze scrapy też... :D:))

frogus_80 pisze...

Genialny!! Śliczny i napatrzeć się na niego nie mogę :)

Alqni pisze...

Prawdziwe babeczki:)) Sliczna praca!

Pia pisze...

wow wow what a wonderful layout, great details
hugs Pia

Елена Дашкевич pisze...

WOW! Очень красиво! Розочки обалденные!

AgaSi pisze...

Moniś, widzę, że się rozkręcasz jeżeli chodzi o LO'sy. I bardzo dobrze, bo świetnie Ci wychodzą, mnóstwo szczegółów do podziwiania i zachowujesz Twój niepowtarzalny styl. Tak trzymaj!

gré pisze...

its so beautiful


gré

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczny jest :) Bardzo podobają mi się kawowe różyczki w połączniu z różyczkami wyciętymi oraz pomysł na interpretację tematu 'babeczki' :)

rudlis pisze...

Przede wszystkim świetne fotki, oj wakacje mi się przypomniały :) A fotki pięknie ozdobiłaś i cudny LO powstał!

IWA pisze...

Rewelacyjny pomysł! Pierwszy raz nie rozpoznałam Twojej pracy...

OriBella pisze...

Ty to wszystkie techniki masz w małym paluszku, czy to kartki, czy przerabianie starych zegarów, czy scrapy:) Jestem pełna podziwu dla zdolności Twoich, pomysłowości i wszechstronności:) LO śliczne!!!

kartkomania.com pisze...

śliczne, bardzo klimatyczne LO

Boei pisze...

Cudowna praca!! Rewelacyjny pomysł z tagami, no i te kwiatki, przepiękne...:)

Volha_Aleshina pisze...

Very beautifully! Thanks for participation in a blog SS

Daria pisze...

Piękny LO, bardzo lubię Twoje połączenia kolorów :) Pozdrawiam serdecznie :D

Anna Zaprzelska pisze...

Ha! Cudny jest, bez dwóch zdań!

Megliken pisze...

Fajnie zobaczyć Twoje prace w formacie LO, w dodatku z tak nietypowym połączeniem kolorów. Ale i tak nic nie przebije Twoich kartek!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetny babeczkowy scrap!!!
:*

Anula pisze...

Pięknie, cudowne połączenie kolorków:) i piękny efekt!

wiol5 pisze...

Śliczne i pomysłowe.Dziękuje za dobre słowo.Pozdrawiam SERDECZNIE

IQ7 pisze...

Extra! a kwiatki marzenie... pozdrawiam:)

Colorina pisze...

cudny!powinnaś tworzyć je częściej!

Эланор-limyr pisze...

It's so nice - sand and roses - wonderful idea =)
Thank you for playing with S'Sketches @->-

Kasia B. pisze...

Świetne zdjęcia w cudnej oprawie
Przepiękny!!

hania739 pisze...

LO wyszło fantastycznie, a Ty przy okazji przypomniałaś sobie uroczo spędzone chwile, czyli 2 w 1 :))

Светик, я в инсте @niksvetik_ pisze...

beautiful colors! matched healthy! Thank you for participating in S`Sketches!